>EŞYANIN TABİATI

Okuma Kılavuzu;

Bu yazı konusunu bilimden almaz. Bu yazının konusu, varlık nedenini yaşanmış aşklardan, alınan hazlardan, verilen haklardan, çekilen acılardan, mutluluklardan, umutlardan, unut-lardan, hayal kırıklıklarından, yani 2000 li yıllarda yeryüzünde yaşayan ortalama bir erkeğin kişisel gözlemlerinden alır. Bir erkek görüşüdür fakat genel erkek görüşünü temsil etme iddiası yoktur. Genel yargının aksine “Erkeklerin hepsi aynı.” değildir. Kadınlar için inanması güç olsa bile küçük farklarla da olsa birbirlerinden ayrılırlar.

Bu yazı cinsiyetçi bir yazı da değildir. Üstünlükleri, ezen ve ezilenleri konu edinmemiştir. Sonuçta iki cins vardır. Dişi ve erkek, dişil ve erkil, diş ve erk, düş ve ürk. Cinslerin eşitliklerini kanıtlamaya çalışmaz. Bir tarafın üstünlüğünü, diğer tarafın bayağılığını gözler önüne sermek değildir niyeti. Kimin kimden üstün olduğu, kimin haklı olduğuyla ilgilenmez. Bir yargı yazısı değildir. Bir kez daha tekrar edelim, bir erkek tarafından yazılmış kişisel bir gözlemdir. (Kadınla erkek eşitler mi bilinmez ama birbirlerine benzemedikleri kesindir. Bununla birlikte eşit haklara sahip olmaları gerektiğini düşündüğümüzü söylemeden geçmeyelim.)

Bu yazı bir fetiş yazısı da değildir. Çoraplara, ayakkabılara, iç çamaşırlarına ve bilumum eşyaya takmıştır tamam. Ama ille de aranacaksa fetiş, eşyada değil dilde aranmalıdır. Bu yazıda söz konusu edilenler eşyaların kendileri kadar isimleridir de.

Bu yazı eşyaların tanımlanmalarına, dil aracılığıyla nasıl ifade edildiklerine, bu ifadelerin eşyalara kazandırdığı farklı anlam ve işlevlere bakmak üzere yapılmış, metaforik ve eğreltilmelerle dolu eğlenceli olması umulan bir yolculuktur. Sonuçta gerçek çorap ile çorap kelimesi arasındaki fark dikkat çekicidir. Kadın çorapla kadın, erkek çorapla erkek arasındaki fark ihmal edilmiştir.

Aman siz etmeyin…

Yan Etkileri;

Kadınlarda: Aç karnına okunduğunda mide bulantısı ve hafif baş dönmesine neden olabilir. Ciddiye almaya paralel olarak küçük öfke nöbetleri yaşattığı görülmüştür. İnkar sıkça görülen yan etkilerindendir. “Bu dünyada böyle eşya yok.” cümlesini etmeden önce derin bir nefes alıp arkaya yaslanılıp sakince düşünülmelidir.

Erkeklerde: Aniden beliren seks ihtiyacı, sürekli dikkat kaybı, ilgiyi odaklayamama, aniden beliren seks ihtiyacı, gözlerin yazıda odaklanamayıp tv deki maça kayması, seks ihtiyacı, yazıyı okumak yerine ilerdeki sayfalardaki resimlere bakma isteği veya engellenemez biçimde gidip buzdolabından bir şeyler atıştırmak arzusu, seks ihtiyacı, arkadaşlarla içilen iki duble içki hayali, seks ihtiyacı, seks ihtiyacı, seks ihtiyacı sıkça görülen yan etkilerindendir.

Lütfen tok karnına okuyunuz.

ÇORAP

Erkek Çorap ve Kadın Çorap ;

Erkek çorap sökülür, delinir, erir. Erik çorap olur. Kadın çorap kaçar. Kaçık çorap olur.

Kadın çorap kaçıktır, erkek çorap delik. Erkek çorap delinir, çünkü kadın çorap kaçıktır veya kaçmaktadır nihayetinde bir gün bir yerde çoğunlukla anlaşılmayan bir nedenle, doğası gereği kaçacaktır. Erkek çorap bunu bilir bir kalbi olmadığından kendi delinir. (Şu başparmağın uzun ve büyük olması sadece bir mittir.)

Kadın çorap kaçar, erkek çorap sökülür. Kadın çorap akıllıdır. Kaçarak yeniler kendini. Erkek çorap bunu bilir, ama aklı olmadığından kendini ele veren bir ipliğin ucundan sökülür. Sonuçta yakalanır iplik ve erkek çorap bir kez daha, genelde kadınlar tarafından kendine yamanır.

Kadın çorap kaçtığında erkeğin hevesi kaçar. Kadının hevesi kaçar, ateşin,suyun, gökyüzünün, ağacın hevesi kaçar. Kadın çorap kaçarak, gizlenmesi gereken bir suç işlemiştir. Eğer kaçtıysa suç çorabındır. Erkek çorabın delinmesinde ise suç erkeğindir. Erkek çorap delindiğinde utanır. Arasından fırlamış biçimsiz başparmak gibi genelde renk değiştirir ve kokar.

Kadın çorap hindir. Diğer giysilerle tamamlanmak üzere seçilmiştir. Erkek çorabın beyaz olmaması yeterlidir.

Kadın çorap cinseldir, erkek çorap hayran. Kadın çorap gizlemez altındakini, rengini değiştirir. Bazen hayalini. Bir filenin ardından gülümserken diğer bir gün bir dantelin altında beliriverir. Ne renk olursa olsun, hangi desen, hangi biçim, altında bir hazine gizlidir. Kadın çorap bunu bilir. Kendisinin bittiği yerde ten başlar yumuşak, leziz. Sorgulanmadan kabul edilen bir davet. Erkekler için cennet başlar. Hayat başlar yeniden yeniden ve yeniden, zevkle. Erkek çorap belki de sadece kıskançlığından, doğanın bu adaletsiz tutumuna dayanamaz, erir.

Erkek Çorap kendini topuğundan ele verir. Kadın çorap kendini ele vermez karşısındakini ele geçirir.

Ne garip çorapları çoğunlukla kadınlar örer, erkekler kaçırır.

AYAKKABI

Kadın ayak kabı ve Erkek ayak kabı;

Kadın ayakkabı yürümek için değildir rahat etmek için de değil. Kadın ayakkabı sadece tamamlanmış bir güzelliği taçlandırmak içindir. Neyin başlangıcı olduğunun farkındadır. İyi bir kadın ayakkabının bilmesi gereken şey, koruduğu ayakların hiçbir yere gitmesi gerekmediğidir. Çünkü kadın gitmesi gerektiği yere varmış olarak doğar. Genel teamül gereği, kendisine layık bir erkek ayakkabının kendisine yetişmesi beklenir.

Herhangi bir renkte olabilir. Herhangi bir model. Artık hayal gücü yürürlüktedir. Bazen bir kadın ayakkabı ucu sivri burnuyla bir erkeğin kalbini delebilir. Başka bir kadın ayakkabı bir odayı tam ortasından kesip, iki eşit parçaya bölebilir. Bir diğeri hırsıyla doğru orantılı bir ülkeyi ikiye ayırabilir.

Ve genelde kadın ayakkabı ile yapılan yolculuklar ileriye değil yukarıya doğrudur. Çünkü kadınlar kendileri gibi erkeklerinin de yükselmesini isterler. Hassas ruhları gereği bunu direk söylemez, topukluları yoluyla bunu ima ederler.

Erkek ayakkabı kabadır. İçindeki iri ayakları varmak istediği yere mutlaka ulaştırmalıdır. Yürüyecek çok yolu vardır erkeğin. Yol kadının bacaklarının bittiği yerde neticelenir. Erkek ayakkabı bunu bilir. Meşakkatli bir yoldur gidilmesi gereken, hem aşmalı hem de iktidarından, sahip olduklarından haber vermelidir. Çok fazla renk seçeneği yoktur bunun için, çok fazla model yoktur. Erkek ayakkabının tüm numarası kullanılan derinin kalitesinde gizlidir.

Kadın ayakkabısı bekler. Erkek ayakkabısı gelir.

İÇ ÇAMAŞIRI

Kadın İç Çamaşır ve Erkek İç Çamaşır ;

Oldukça hassas bir konu. Belki de dokunduğu doku çok hassas olduğundan. Nasıl derler erojen.

(Eojen; tüm toplumlarda seks tanrısı,Tüm toplumlarda seks tanısı. tanıların tanrısı.)

Kadın iç çamaşır başına buyruktur. Sahibinin görüntüsünden bağımsız hareket edebilir. Çok mutaassıp bir bünyeden G-string çıkabilir. Ya da dekoltesi bol bir tuvaletin altında bir boxer gizlidir. Sahibi istemedikten sonra bu da yaşamın sırlarından biridir. Kadın çamaşırı amacıyla yola çıkar. Yalnız olacaksa o akşam ‘hazineyi’ “pamuklara sarar sarmalar”. Yok kendini verecekse eğer, bu yalnızlık nihayete erecekse , vuslat yürürlüğe girecek ten tene değecekse, ne sihirdir ne keramet kendinden menkul estetik bir maharet başlar. Danteller, transparanlar cümle renk ve yapıda kumaşla, paha biçilmez bir tabloya eşlik eder işçiliği ince varak bir çerçeve gibi.

Erkek iç Çamaşır derin bir iç çekmedir. Uyuyan “devin” (Çoğu zaman iyi niyetli erkek fantezisi) evidir. Nedense çoğunlukla beyazdır ama hepsi zaman geçtikçe sararır. “Ne kadar sallarsan salla….” ile başlayan ünlü bir deyişe ilham olmuştur. Bir organizmanın ifrazatının haritasını tutmaktadır. Ev sahipliği ettiği organın ihtişamından! olacak çoğunlukla mütevazidir. Bu yüzden bir süre sonra sarkar bırakır kendini gevşeyen lastiklerinden.

Kadın iç çamaşır bekletmeyi sever. Erkek iç çamaşır beklemekten hoşlanmaz. Her zaman tetiktedir. Sahibinin niyetini aşıp çok ileri gidebilir..

Önceki Metin

Next Article

İlgili Yazı

Bir cevap yazın

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
Yorum yazarken HTML kodlarını kullanabilirsiniz.

Have no product in the cart!
0